Obiective strategice

Eficienţa economică

  • Optimizarea permanentă a costurilor de productie şi de logistică astfel încât atingerea performanţelor dorite şi a nivelului serviciilor cerute de consumatori să se realizeze cu costuri minime pentru aceştia;
  • Promovarea unei metodologii de stabilire a tarifelor, astfel încât să se asigure autofinanţarea costurilor de exploatare, modernizare şi dezvoltare, conform principiului eficienţei costului şi a calităţii maxime în funcţionare, luând în considerare şi gradul de suportabilitate al populaţiei.

Modernizarea şi îmbunătăţirea serviciilor

  • Modernizarea şi reabilitarea infrastructurii de apă şi apă uzată, în beneficiul populaţiei şi al mediului din judeţul Sibiu în scopul îndeplinirii obligaţiilor din Contractul de Delegare;
  • Asigurarea dezvoltării durabile şi creşterea flexibilităţii organizaţiei;
  • Extinderea ariei de operare şi diversificarea ofertei de servicii către client;
  • Îmbunătăţirea serviciului din punct de vedere al calităţii prin dezvoltarea şi introducerea de tehnologii noi.

Orientarea către client

  • Preocuparea permanentă pentru creşterea gradului de încredere al clienţilor şi pentru asigurarea unei transparenţe legată de acţiunile întreprinse;
  • Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei care trăieşte în zona deservită, prin asigurarea permanentă a serviciilor de apă potabilă şi canalizare la nivelul standardelor europene;
  • Informarea eficientă şi educarea utilizatorilor în ceea ce priveşte consumul raţional de apă;
  • Educarea consumatorilor cu privire la aspectele de mediu şi la pericolele deversării anumitor substanţe în mediul natural.

Competenţa profesională

  • Să sporească eficienţa generală a companiei, prin corecta dimensionare, informare şi motivare a personalului societăţii;
  • Instruirea permanentă a personalului, prin creşterea gradului de profesionalism;
  • Crearea unui mediu favorabil învăţării în companie şi sprijinirea angajaţilor în a-şi dezvolta capacitatea de a folosi tehnici şi proceduri moderne prin oferirea de oportunităţi materiale şi de training.

Grija pentru mediu

  • Gestionarea raţională a resurselor naturale;
  • Eliminarea aspectelor cu impact negativ asupra mediului;
  • Implementarea eficientă a tehnologiilor de epurare moderne conform standardelor europene;
  • Implementarea metodelor eficiente de gestionare a nămolurilor.

Grija pentru sănătatea populaţiei

  • Preocuparea continuă pentru protejarea sănătăţii publice prin modernizarea sistemelor de tratare şi monitorizare a calităţii apei potabile şi apei uzate.

image025